dijous, 7 de maig del 2020

Dijous, 7 de maig de 2020

Dijous, 7 de maig de 2020

Bon dia!!!
Avui tendreu sorpresa a TUTORIA!!

La feina d'avui és la següent:

         1. Català
         2. Tasca-Història de Formentera (2 sessions)
         3. Tutoria
        4.  Castellà



CATALÀ

Avui heu de fer un petit escrit d' unes 70 paraules on m'expliqueu .....com t'imagines que seria la teva vida si fossis invisible, quines coses faries, quines avantatges tendria ser invisible, quins inconvenients i tot el que se t'ocorri que sigui interessant. Deixa volar la teva imaginació i a veure si em sorprens.
IMPORTANT: Pensau a posar punts, i majúscules quan toqui.

Aquest escrit me l'heu d'enviar a   lsegui@ceipsantferran.com 

TASCA - HISTÒRIA DE FORMENTERA

Repassau la lectura del darrer dia de la conquesta catalana. Aquí vos la torn a posar. És la mateixa.
                         CONQUESTA CATALANA lectura
 
1. Qui i quan varen decidir conquerir les Illes Balears?
2. Per què volien conquerir les Illes?
3. Quina illa va ser la primera en ser conquerida?
4. A qui i quan va ordenar Jaume I conquerir les Illes Pitiüses?

Aquestes activitats NO ME LES ENVIIS AVUI, que demà continuarem amb tres preguntes més i ja me les enviareu juntes. 

TUTORIA

Primerament podeu veure la presentació que vos he preparat amb les vostres fotos que m' heu anat enviant. M'han encantat totes. Estau genials i m'ha fet molta il·lusió tornar-vos a veure.



Per a la sessió de tutoria d'avui podríeu anar a la part de baix de l'entrada d'avui d'aquest bloc. Hi ha una pestanya que si la clicau podeu fer comentaris.

Podríeu escriure un missatge dedicat als vostres companys i companyes de classe. Sé que alguns vos comunicau per videotelefonades o per Whatsapp, però també sé que alguns no vos heu comunicat des del dia 13 de març, que va ser el darrer dia que varem ser a l'escola. Aprofitau l'ocasió per enviar-vos algun missatge. Ha de ser positiu i respectuós, que ens serveixi per carregar encara més les piles.

Donau temps i anau mirant els missatges dels companys.

MOLTS D'ÀNIMS A TOTS i gaudiu molt de les passejades.

9 comentaris:

  1. Vos trop a faltar molt, quines ganes de poder jugar tot junts. Esperc q esteu tots bé 😘

    ResponElimina
  2. M'a agradat veure-us a les fotos
    Nirja

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina

  4. Bon dia a tots! Estic desitjant veure-ns aviat. Una abraçada per tots. Molt boniques les fotos.

    ResponElimina
  5. BON DIA A THOTOM M`AGRADAT VEURE LES FOTOS DE VOSALRES

    SANTI

    ResponElimina
  6. Hola a tots m'a agradat moltisim veure-us. Esperc que estigueu molt bè adeu cuidar-vos molt

    ResponElimina
  7. bon dia magradaria poder estar amb vosaltres pero no puc perque el vitus ens a tencat la porta amb clau

    ResponElimina
  8. Bon dia m'han agradat molt les fotos y la meva perque no ha sortit? Y ma agradat molt kes fotos algunes són molt gracioses🤣🤣🤣🤣🤣

    ResponElimina