dijous, 21 de maig del 2020

Dijous, 21 de maig de 2020

Dijous, 21 de maig de 2020

Bon dia !!
Com van aquests banys a la platja que ja ens deixen fer? No trobau que està molt freda l'aigua?

Les feines d'avui són:

1. Català
2. Tasca-Història de Formentera
3. Tutoria
4. Castellà

CATALÀ

Avui fareu un petit text d'unes 70 paraules imaginat-vos que sou un núvol. Com creus que series si fossis un núvol? Què veuries des de allà dalt? Com et distrauries? Quines brometes divertides podries fer des de allà dalt? Tot el que se t'ocurreixi. Posa-li imaginació i m'ho envies al meu mail.


Recorda fer bona lletra, que hi hagi punts en acabar les frases, majúscules quan toqui,...

Esper impacient el teu escrit, sempre em sorpreneu amb molta creativitat...i això és fantàstic!

TASCA-HISTÒRIA

Ara que ja sabem com va anar la conquesta catalana a Formentera, vull dir-vos que això va passar el dia 8 d'agost de 1235 que va ser quan les tropes catalanes varen lluitar i vèncer als pobladors islàmics que hi havia a Formentera. Ja sabeu que els que se'n varen encarregar de repoblar l'illa uns anys més tard varen ser en Marc Ferrer i n'Antoni Blanc. Idò avui vull que escolteu una cançó molt polida del grup Aires Formenterers que es diu “Pàgines enrere” Aquesta cancó explica molt bé el que va passar en aquell moment històric.

Aquí baix te deix un enllaç amb l'audio de la cancó per a que l'escoltis bé. Intenta comprendre la lletra i a veure si veus quines coses explica de les que ja hem estudiat.

                AUDIO   PÀGINES ENRERE

Després d'escoltar-la te deix la lletra de la cançó per a que la intentis cantar tu i entendre-la millor.
 
                                      LLETRA CANÇÓ

Demà farem unes activitats sobre aquesta cançó.



TUTORIA

Des de que el Govern va anunciar que no podríem tornar a l'escola el que ens queda de curs, estic pensant com ho podríem fer per acomiadar-nos.
No m'hagués imaginat mai que hauria de ser en aquestes condicions, però hi ha coses que no depenen de nosaltres i hem d'acceptar les situacions així com se'ns presenten.

A mi se m'ha ocorregut alguna coseta, però m'agradaria que m'ajudàssiu donant idees.

M'agradaria rebre les vostres idees o suggeriments que es poguessin fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada