dijous, 30 d’abril del 2020

Dijous, 30 abril de 2020

Bon dia!

Abans de començar vos record que demà divendres ÉS FESTIU i que dilluns dia 4 és un dels dies NO LECTIUS del calendari, per tant, tendrem un cap de setmana llarg per poder descansar.  Ens tornarem a trobar amb les feines el proper dimarts.

Dijous, 30 abril de 2020


     1. Català
     2. Naturals
     3. Socials
     4. Tutoria
     5. Castellà

CATALÀ

Avui m'heu d'escriure un petit text en el que faceu volar la vostra imaginació.

M'heu d'explicar com seria la vostra vida si... fóssiu més petits que un mosquit. Ha de tenir aproximadament 70 paraules.

Recorda fer molt bona lletra. Intenta no fer faltes d'ortografia. Recorda posar punts cada vegada que acabis una frase i començar en majúscules.

A veure si em sorpreneu amb la vostra imaginació.
 M'has d'enviar la feina a      lsegui@ceipsantferran.com


NATURALS

Avui per acabar amb la politja vos vull mostrar unes imatges de una politja que he fet jo amb coses que podem trobar per casa. A veure si podeu enviar-me una foto d'una politja que faceu vosaltres.
Com veureu se pot fer amb un cartró de paper de WC, o amb algún rodet de fil acabat o similar. Faceu volar la vostra imaginació a veure que trobau per casa. El que fa de corda poden ser algun cordó de sabates, corda, fil, llana, .... el que trobeu. Per fer d'eix de la politja ho he utilitzat un pal de granera, una pal de brotxeta,...

Foto d'objectes de casa que poden servir per crear una politja.




Aquí teniu uns videos d'exemple que he fet canviant la roda de la politja  La de cartró l'he fet jo tallant una mida les voreres per que quedi acanalat.






A veure com vos surt.

Me podeu enviar la foto de la politja a lsegui@ceipsantferran.com

SOCIALS

Avui heu de llegir atentament la següent lectura. Ara toca quan les tropes catalanes lluiten contra la població musulmana que vivia a Formentera.  Si surten paraules que no entens intenta esbrinar el seu significat per comprendre millor la lectura. El proper dia respondrem a unes preguntes.

                               LA CONQUESTA CATALANA


TUTORIA

Per l'activitat de tutoria d'avui esper que m'envieu una foto vostra que sigui divertida. La idea seria fer una foto graciosa vostra per poder compartir amb els vostres companys. Jo intentaré fer com un collage o mural amb totes les vostres fotos per a què vos pugueu veure tots. La posaré en el bloc.

Ja sabeu que les fotos que faceu avui me les podeu enviar a
                                lsegui@ceipsantferran.com


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada